Giriş     Üye ol
Eski ve yeni liderler aynı cenazede  * Bursa'da ilk 11'ler belli oldu  * Şimdi de LPG'cilik moda! * Bahçesinden servet çıktı  * Milli tenisçiden büyük başarı  * Niyetini ortaya koydu  * Sarkozy'nin ikizi çıktı! *  

KOLADAKİ BÜYÜK TEHLİKE

KOLADAKİ BÜYÜK TEHLİKE

Yapılan bir araştırmada kolanın erkeklerin sperm kalitesini düşürdüğü ortaya çıktı.
Danimarkalı bilim adamları tarafından yapılan bir araştırma aşırı kola tüketiminin erkeklerdeki sperm kalitesini düşürdüğünü ortaya çıkardı. Kola severlerin iştahını kaçıran bu araştırma başta Danimarka kamuoyu olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinde şaşkınlık meydana getirdi.

Araştırma Güney Danimarka Üniversitesinden Profesör Tina Kold Jensen tarafından yapıldı.Doğalilaç uzmanı olan Prof Jensen, 2 bin 500 civarında Danimarkalı genç erkekten alınan sperm örnekleri üzerinde yaptığı araştırmalar neticesinde; aşırı kola tüketiminin sperm kalitesini ciddi oranda düşürdüğünü ortaya çıkardı.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Prof. Tina Kold Jensen, günde bir litreden fazla kola içen gençlerin çok düşük sperm değerlerine sahip olduğunu belirtti.

Danimarka'da büyük ses getiren araştırma Amerika'da da ilgiyle takip ediliyor. Ülkenin önde gelen tıp dergilerinden biri olan Amerika Epidemoloji Günlüğü araştırma sonuçlarını aktaran bir yazı yayınladı.

Kategori: Sağlık
Eklenme tarihi: 01-04-2010    Saat: 13:41
Haber kaynağı: VATAN
Bu haber 341 kez görüntülendi.
Etiketler:

Arkadaşınıza gönderin

Bu habere ilk yorumu siz yapın

Haberi yorumla

Köşe yazarlarımız

Foto Galeri